Hvordan å si beklager

Tilgivelse endrer ikke fortiden, men det gjør forstørre fremtiden - Paul Boese
Livet blir aldri dans på roser, og man må møte harde tider i livet. Det er tider når du krangle med partneren din og ender opp i en krangel, eller du er uenig med en venn eller har en tvist. I begge tilfeller ender du opp og føler seg lite og ønsker å gjøre opp så snart som mulig. Den eneste måten er å si det gyldne ord, Sorry! Eie opp til feil din er veldig viktig og det virkelig tar mot til å innrømme din feil, og beklager oppførselen din.
Tips om hvordan å si Sorry grasiøst; Det første du bør huske er å ikke å forfalske dine følelser, beklager til den personen bare hvis du virkelig synes synd. Ikke ligg eller gi falske unnskyldninger. ; Når uttrykke unnskyldning til noen, alltid se på den personen i øynene og holde deg rolig. Selv om personen tar lengre tid å reagere, ikke la temperamentet stige som du ikke kan forvente en person å godta din unnskyldning umiddelbart. ; Da sa sorry, bare sier det og avslutte emnet, og da. Ikke start skylden spillet om hvem som var årsaken til kampen da dette vil føre deg ingensteds. ; Er du opptatt av hvordan å si sorry til en jente? Når du har akseptert din feil, husker aldri si sorry til en jente over telefon eller tekstil. Det er bedre hvis du møte henne i person og uttrykke unnskyldning. , Det er forskjellige måter å be om unnskyldning. Du kan si sorry med blomster, et kort med passende unnskyldning sitater eller en liten gave en søt gest, og vil virkelig bli verdsatt. Du kan selv ta jenta på en date, kaffe eller en dans. ; Hvis du søker etter måter å si sorry til kjæresten din, kan dette være enklere fordi han er forventet å bli mer forståelse. Bare tilnærming ham og gjøre opp umiddelbart. Du kan også sende et notat / kortet. ; Hvordan si unnskyld etter at en kamp blir ganske vanskelig spørring. Men husk når du realisere dine feil, gi litt tid til din partner å kjøle seg ned litt og deretter be om unnskyldning (forventer ikke personen til å akseptere det snart). ; Det er berømt at par ikke bør gå til sengs sulking. Det er alltid bedre å sortere ut ting raskt. Husk, gjør det ikke godt å svare tilbake eller krangle når temperamentet flyr. ; Selv ubehagelig og ubrukelig, kan man skrive en unnskyldning for utilgivelig forbrytelser, som en unnskyldning brev til fusk. ; Hvordan Say Sorry og mene det, Her er noen vanlige uttrykk som du kan bruke når du vil si beklager til noen. , Jeg er lei meg, jeg beklager for_______; Tilgi meg for______, jeg skylder deg en unnskyldning; Unnskyld meg for_____; Unnskyld meg for_______; En gang i livet du er også forventet å uttrykke dødsannonser og si beklager om noens død. Hvis du ikke kan tenke hvordan jeg skal si sorry om et dødsfall, kan du ganske enkelt uttrykke det som: "Jeg er lei meg for tapet" eller "jeg beklager å høre at '.
Hvordan Si Beklager på forskjellige språk; Albansk - Me fal; bosnisk - Oprostite; Tsjekkia - Pardon, Finsk - pahoillaan; Fransk - Désolé; Tysk - es tut mir leid; Hindi - Maaf Kijiye: italiensk - Spiacente, polsk - Przepraszam; Portugisisk - Desculpe; Hvordan si unnskyld er ikke noe vanskelig problem. Dersom det kommer til å bygge relasjoner eller gjøre dem sterkere, hvorfor skulle du nøle med å si at eneste ord? Bare si sorry, la bygones be bygones og ha et lykkelig liv.