Hva gjør en god kollega

Han er ikke den mest omsorgsfulle personen i denne verden, men når jeg er på gråten, vil han gjøre alt for å gjøre meg smile. Han er ikke verdens største lytteren, men når mitt sinn slutter å virke, og jeg går på blabbering som en tosk å ventilere mine frustrasjoner, lytter han til meg. Vi er ikke kompatible per se, ikke alltid vi er enige med hverandres synspunkter og har vår andel av argumenter og spats, men likevel etter at vi slåss, kommer han ofte og prøver å lappe sammen, uten noen ytterligere argumenter om hvem som sa hva .Han et av de mest sløve høyttalerne jeg noensinne har kjent og likevel når det kommer til min feil og min feil, får han liksom å plukke ut akkurat den rette ordene å få meg innse mine feil, uten å skade meg.Han skjem ikke me.really han ikke. Men når jeg gjør dumme ting som å vekke ham opp klokken tre om morgenen og spør ham om vi kunne gå og ha iskrem. Han roper på me.even kaller meg navn og men jeg synes bilen hans utenfor døren min innen femten minutter, og vi har fått vår favoritt isbar! Vel Jeg kunne bare gå på og on.The punkt - han er ikke den største menneske på jorden, vet jeg at han ikke er perfekt, og likevel for meg at han virker som perfeksjon.
Gode ​​venner alltid gjør livet virker så mye lettere og bedre. I vår travle liv, til tider når du føler overbelastes og isolert, er det vennene dine som kommer gjennom.Så hva gjør en god ven? Jeg vet at det ikke er absolutt ingen grunn til å gi ut definisjoner av god venn eller liste ut elementer av en god venn, siden svarene er subjektive. Til hver sin egen - min ide om en god venn behøver ikke nødvendigvis bli akseptert av alle. Men basert på mine observasjoner jeg har besluttet å gi dette en sjanse og kompilere et sett av kvaliteter eller evner som er en må ha for å være en god venn!
Fullstendig aksept er en av de viktigste elementene i ethvert menneske forhold. I tilfelle du er en god ven, må du helt godta din venn med hans / hennes feil. Vennskap handler om å kjenne og akseptere folk som de er. En av de største test av vennskap er Pålitelighet av en venn. Enten det handler om å holde en hemmelighet, eller om det handler om å ta hjelpe i en nødssituasjon - pålitelighet er definitivt en viktig ingrediens i vennskap.
Fellesskap er en av de vakreste sidene ved vennskap. Uansett hva venner alltid holde sammen! Det være seg et av de kjedeligste dagene i ditt liv mens du dreper tid å gjøre absolutt ingenting, eller en av de tøffeste slagene i livet eller være det en av dine mest minneverdige øyeblikkene i livet som ditt konfirmasjonen eller bursdagen - venner er alltid med deg uansett hva! Ubetinget støtte og oppmuntring er en av de ting som venner har. Selv når vennen din synes du er galt, han / hun vil først prøve å overbevise deg, men hvis det mislykkes, være trygg på at uansett hvilken vei du velger, ekte venner er alltid to skritt bak!
Hvis du ser stygg på den glorete kjolen du kjøpte forrige uke - en ekte venn vil alltid fortelle deg så! Ærlighet er uunnværlig i ethvert forhold. Ekte venner som aldri nøler med å si opp sin mening, er klare for å gi deg en smak av den bitre sannheten - men de vil enten sukker frakk det - eller hjelpe deg å takle det! Ofte er det kommer en tid når to venner konkurrerer om det samme - til tider som disse - en ekte venn vil aldri bli sjalu, men vil aldri la en konkurranse påvirke vennskap.
Ofte når du føler deg nedfor eller deprimert, vil du aldri trenger å forklare det til din venn som du føler deg lite. En sann venn vet når du er opprørt. Forstå uten ord hva som er det ultimate nivået av godt vennskap. Å være en god venn du må ha tålmodighet til å forstå din venn innsiden og ut. Humørsvingninger, tegnspråk,-koder - venner vet alt! Venner er alt dette og mye mer.Venner er en hjelpende hånd, et trøstende skulder å lene seg på, en pasient øre til å lytte til deg og viktigste en varm og kjærlig klem å omfavne deg!