Hvordan å fikse et dusjbatteri

Min tante, et par dager tilbake ble plaging meg med spørsmålet om hvordan hennes dusjbatteri var lekk. Som mine foreldre, og mannen hennes var ikke hjemme, var det jeg som måtte bære med skravling hennes. Så jeg fortalte henne til å roe ned, slappe av og oppfordret til en rørlegger. Det var knapt ett problem for rørleggeren som gjorde denne jobben år sammen. Jeg visste at jeg ikke ville ha til å føre tilsyn eller dytte nesa inn der, men jeg observerte hva var det han gjorde. Jeg gjorde dette fordi, i tilfelle det skjer igjen og ingen var tilgjengelig, kunne jeg gjøre det. Så la meg dele opplysning jeg fikk om hvordan du kan fikse en dusjbatteri.
Å fikse eller ikke å fikse? Godt, vitser hverandre, for å fikse en dusj Kranen er ikke en stor avtale, faktisk. Du trenger bare å ha en mekanisk bøyd av sinn, og noen kjennskap til verktøyene. Hvis du vet avløp eller hvordan du reparere en dusjbatteri, ville du ikke trenger å stole på noen andre, og det skal også gi deg tilfredsstillelse av å ha gjort noe på egen hånd. Så her er alt om å reparere en dusjbatteri.
Hvordan å Fastsette en lekk dusj tappekran? ; Det første du gjør er kuttet av, eller stenge vanntilførselen til dusjen. ; Sjekk om det finnes en egen cut-off ventil for det spesifikke lampen, hvis det ikke er, så du vil trenge for å stenge av vanntilførselen til huset i helheten i noen tid. ; Nå forlater åpne kraner, slik at vannet grundig renne fra rørene. Dette er viktigere for å forhindre sprut eller strømmer ut av vannet under reparasjon. ; Det ville være en skrue på kranen håndtaket. Plasser den og bruk en flat skrutrekker til å lirke den av. ; Fjern kranen håndtaket ved å løsne skruen og fjerner kranen håndtaket, med riktig skrutrekker. Nå er de fleste av lekkasjene forårsaket av skadede og slitte skiver. ; Hvis du synes at vaskemaskinen er den skyldige, så er det ikke et stort problem. Alt du trenger er å erstatte den skadede skiver med nye. , Hvis du ser at vaskemaskinen er ikke den skyldige, se om kranen delen må være godt fast eller strammet. En justerbar skiftenøkkel ville være beste alternativet til å stramme den. , Nå gjeninnføre vannforsyning, og krysse sjekke om det er noen lekkasje. Hvis det ikke skjer se om vaskemaskinen størrelsen er riktig eller sannsynligvis du må stramme kranen litt mer. , Hvis det er funnet ut at Kranen er brutt, helt demonter dusjbatteri ved å følge første trinn for å fjerne dusjen kranen. Samle deler og kjøpe erstatninger fra VVS butikken ved å ta den originale deler med deg, slik at du får riktig erstatninger. ; Når du får erstatninger, fikse nye kranen. Bare følg køen av hullene og sprekker, der den tidligere var fikset. , The skruehull er allerede der, og så det vil være så enkelt som å løfte hver del, og feste det på riktig sted fast. : Igjen, har håndtaket erstattet, og gjenoppta vannforsyning, se om lekkasjen er stoppet. , Det var ganske lett, ikke var det? Jeg mener, du trenger ikke å være en varm skudd rørlegger for å gjøre dette? Høyre Det var alt om hvordan å fikse en lekk dusj tappekran og jeg vil si den var ganske pen, ikke var det!
Det tok ikke engang ta mye tid. Så jeg er sikker på, vet du hvordan du skal fikse en dusjbatteri og hvis neste gang det er noen faucet feil hjemme, ville du være klar for utfordringen. Det også, væpnet med skrutrekker, fastnøkkel piper, et alle!