Wedding Mottak Schedule

Vielsen er gjort og det er halve slaget vunnet. Gratulerer med planlegging de mest briljante dagen i ditt liv med finesse og eleganse. Nå er det på tide å si takk til gjestene, har en fest og være litt laidback og nyte slutten på en vakker dag. For dette må du ha en perfekt bryllupsfeiring planen, noe som betyr en annen utstilling på linje troen tid ledelse ferdigheter. Du må vite hvor mange mennesker er invitert, som er invitert, det er menyen, som bandet skal spille og viktigst hvor er hendelsen organisert. La oss begynne med å lage en liste over hendelser og elementer som du må gjøre ditt bryllup ser ut som et eventyr. Mer om bryllupsfeiring.
Sequence of Time, Time er en luksus og du ikke har det. Så optimalisere din tid og skrive ned en plan for bryllupsfeiring som du ønsker å følge for bryllupsfeiring. Her er en grov bryllupsfeiring tidsplan, som kan fungere for deg. ; 04:00 til 17:00 - Cocktail Hour. I løpet av denne tiden la gjestene nyte en fin runde med cocktail. ; 05:00 til 17:30 - Har et bilde økt. Skumringen vil kaste et vakkert lys for gode bilder å bli elsket for en levetid. ; 05:30 til 18:00 - La paret blander seg med gjestene og nyte et par drinker. ; 06:00 til 07:00 - La gjestene ta en skål for den nylig gifter, som begynner med den beste mannen, og etterfulgt av Maid of Honor. ; 07:00 til 08:30 - Slapp av og ha det gøy med familie og gjester. Hit dansegulvet og nyte middagen. ; 08:30 - Bandet skal spille siste sangen for gifter nylig når de forlater mottaket hallen. ; 08:30 til 09:00 - Endre og gjør deg klar til å forlate. ; 09:00 - Bud adjø til familie, venner, slektninger og gjester som du legger ut på et nytt liv fylt av kjærlighet, latter og opplevelser.; Gjør ting enkelt, gjøre plan for bryllupsfeiring tidsplanen lett med et regneark eller en planlegger. Siden det er vanskelig å huske alle de tingene, skrive dem ned. Lag egne kolonner for hvert element som band, catering, blomster osv. Det er ingen rakett vitenskap å planlegge et bryllup, men sikkert tar sunn fornuft å planlegge det riktig. Mer om bryllup planlegging og forberedelser tips.
Sekvens av hendelser, Cocktail Hour må ha nok drikke til alle dine gjester. Se til at forretter og snacks er sortert og gjort ordentlig. Helst holde cocktail rom atskilt fra resepsjonen, slik at dekorasjoner hvis noen, ikke er skadet. For bedre gjennomføring, ansette en bryllupsplanlegger.
Photography tid bør settes til side. Å ha en ekstra gang slot for fotografier vil tillate paret å ha sin første dans også.
Mingling med gjester er svært viktig for paret som det gjør dem føle seg ønsket og tatt vare på. Denne spesielle tidsluke vil også gi deg en tid for å gjøre noen fantastiske minner for livet.
Raising en toast er den beste delen av bryllupet mottakelser. The Best Man går først, som blir etterfulgt av Maid of Honor. Andre personer som tilbyr en skål kan være foreldre og nære venner.
Dedikere sanger før du forlater resepsjonen hallen. Dans til groovy kjærlighet og en ny begynnelse, og nyte selskapet av den spesielle folk som gjorde denne dagen så spesiell for deg. Ha en overdådig middag, er jeg sikker på at du vil være skrubbsulten på slutten av dagen. Som DJ spiller den siste sangen, er det en antydning til å flytte til den siste og avsluttende fase.
Gjør deg klar til å forlate med kjærlighet til livet ditt. Si alle farvel og takk alle sammen for å være der. Bryllup planlegging har endelig kommet til en slutt.
Bryllup er gøy hvis de holde seg til planen for bryllupsfeiring. Håper dette bryllupsfeiring planen hjelper deg ut for å starte livet med søte minner!