Wedding Mottak Program

Å ha på og hold fra denne dagen, fremover, på godt og vondt, for rikere for; fattigere, i sykdom og helse, å elske, og å verne til døden skiller oss. - Book of Common Prayer
Et bryllup seremoni er å solemnize foreningen av to mennesker i kjærlighet. Når paret har tatt sitt bryllup løfter, det er tid for å feire den lykkelige anledningen i livet til paret ved hosting en bryllupsfeiring. Men før du begynner å planlegge bryllupet resepsjonen, det er visse viktige ting du må vite. Et bryllup kan være en formell hendelse eller en uformell affære, likevel kartlegging ut et program for bryllupsfeiring ville sørge for at feiringen går greit uten å forårsake noen kaos. Selv om det er ingen faste regler for å gjennomføre en bryllupsfeiring, med hjelp av en bryllupsfeiring program, kan du ordne de små detaljene som ville gjøre denne seremonien en spesiell og minneverdig for deg og din forlovede.
Wedding Reception Program Ideer, vanligvis starter bryllupet resepsjonen like etter kirken seremonien. Imidlertid avhenger dette også av om mottak og bryllupet er i samme området. Likevel bør hele mottaket være klar før vielsen begynner. Se til at det er noen å ønske velkommen og veilede gjestene, i tilfelle de kommer tidlig. Hvis du har en sittegruppe for enhver smak, bør plakater plasseres med navnet til hver gjest. Bortsett fra dette, se til at middagsbordet, underholdning bord, mat, etc. er også holdt i orden. ; Når alle gjestene sitter er det tid for innbydende av den spesielle folk av dagen, dvs bruden og brudgommen. Du kan også be gjestene til å stå nær inngangen til hallen for å ønske dem velkommen. Foreldrene til bruden og brudgommen kan enten sitte før ankomst av ekteparet, eller de kan gjøre en oppføring med sine barn. Foreldrene inn først, etterfulgt av blomst jenter, så ring bærerne, etter som kommer brudepiker og groomsmen, etterfulgt av den beste mannen og hushjelp eller forstander av ære. Den endelige oppføring skal gjøres av bruden og brudgommen, og du kan ordne for bryllup musikk som skal spilles når de kommer. Hvis du vil gjøre hendelsen dramatisk, velkommen dem med konfetti, bobler, bånd osv. Dette kan også være den innledende sesjon der seremonimester (MC) introduserer hver person av bryllupsfesten til gjestene. ; Etter introduksjonene har blitt gjort, ville neste skritt være kaken kutte seremonien. MC bør spørre nylig viet paret å nærme bordet der kaken holdes. Når paret kuttet bryllupet kake, ville den neste tingen være den formelle champagne ristingen seremoni. ; Etter kaken klippe og formell seremoni ristingen kommer velsignelse eller bønn seremonien. Mange kaller presten som har utført vielsesseremonien velsigne paret. Men dette er egentlig ikke obligatorisk, og selv en av foreldrene til ekteparet kan gjøre velsignelse. Etterfulgt av dette vil være å ta bilder seremonien der gjestene vil komme til å gratulere paret og ta bilder med dem. Du kan enten ordne profesjonell bryllupsfotograf eller be noen i familien din til å ta bildene. ; Den neste delen av bryllupet vil være det måltidet, dvs. lunsj eller middag som per tiden på dagen resepsjonen festen holdes. Du kan enten arrangere en buffet middag, hvor gjestene kunne forsyne seg, eller sitte på fest, hvor maten skulle serveres til gjestene ved bordet deres. Dette bør følges av noen ytelse av et familiemedlem, venn eller gjest. I dag har det blitt en trend å spille lysbildefremvisninger av bilder av paret, inkludert bilder av sin barndom, sin oppgradering, dating år, osv. Dette lysbildefremvisning kan gjøres av bruden eller brudgommen, eller også av en av foreldre eller venner. , Så kommer toast gjøre seremonien. Først, hever den beste mannen toast for paret etterfulgt av et bryllup tale. Dette ville bli etterfulgt av en skål ved brudepike. Også foreldrene til paret, venner, og andre godt wishers kan heve en toast og si noen ord for den nylig gifte par. ; Den neste er den dansende seremoni, hvor bruden og brudgommen starte dansen, som kalles den første dansen. Dette er fulgt av far og datter dans, mens brudgommen danser med sin mor. Noen ganger, begynner dansen med far og datter dans og mens dans faren hendene over hans datter til sin mann. ; Den siste delen av bryllupet resepsjonen programmet er buketten kaster seremonien, der alle de ugifte jentene står sammen for å fange bryllup bukett kastet av bruden. Det antas at jenta som får buketten skulle gifte seg snart. Ugifte gutter bli med å fange brudens strømpebånd, som betyr at fyren som får den snart ville finne en jente for seg selv. , Jeg håper dette gratis bryllupsfeiring programmet hjelper deg med å planlegge ditt eget bryllup. Imidlertid må man huske at ett bryllupsfeiring program ikke trenger følges strengt en viss orden. Når du gjør en plan om hvordan bryllupsfeiring ville gå rundt, bare slappe av og nyte.