Da vil jeg gift

Det være seg Charlotte York (fra den populære TV-sitcom Sex And The City) eller Monica Gellar (fra suksesskomedien serien FRIENDS), kvinner har behov for å vite når de skal gifte seg. Når frieri og relasjoner er en livsstil for menn, for kvinner er det et søk, et skattejakt for den perfekte følgesvenn. Som en leser, hvis du er en av slike folk, kjæresten jeg vet hva du går gjennom, og jeg er her for å hjelpe deg ut. Nei, jeg kommer ikke til å gjøre noen spådommer her, heller jeg er en seer. Jeg er bare en vanlig pike, ut for å hjelpe andre i sitt slag henne til å svare på spørsmålet da vil jeg gifte?.
Det er flere da vil jeg gifte quizer på Internett. Men virkelig, tror du at du kan la skjebnen til resten av ditt liv hviler på slike svake, kunstig intelligens generert, quizer? Vel hvis du tror du kan, tro om igjen. Jeg kom over en hvor gammel vil jeg bli når jeg gifte quiz på internett, og resultatet var (jeg har ikke tenkt å avsløre min alder her) ett år yngre enn min nåværende alder. Hvor dumt, så er teknisk, burde jeg ha vært lykkelig gift i et år nå? Vel mine kjære leser, ikke faller for slike dumme feller online. Det er svindel annet enn på internett også. Min venn tror veldig høyt om astrologi. Hun fikk sitt når vil jeg gifte horoskop sjekket, og, godt, kan bare si, svaret gjorde henne slippe troen som en varm potet. Så, ikke faller for alt dette.
Tror du virkelig ønsker å vite når du får gift? Svaret er meget enkelt, og en som, er jeg sikker på, må din mor har gitt deg. Du vil gifte seg når tiden er rett og når du er klar. La oss ansikt den, hvor mange av dine passerte relasjoner avsluttet fordi det gikk for fort eller fordi det komplisert? Bottom line, mine kjære, du var, ganske enkelt, ikke klar for ekteskap da. Så jeg antar at spørsmålet er tilbake i hodet ditt når vil jeg gifte?, Ikke sant?
Godt, kan da svare på det spørsmålet. La oss liste ned noen punkter i livet ditt og i forholdet ditt (fordi du må være i et forhold hvis du tenker på ekteskap) som ville hint på ditt ekteskap-beredskap. ; Når vil jeg Gift - Point # 1: Du er klar for ekteskapet når du finner tid, og helling, i deg, å aktivt gjøre noe for noen andre, andre enn deg selv. , Da vil jeg Get Married - Point # 2: Du er klar for ekteskapet når du stopper later, og antar at et ekteskap er den ultimate romantiske gest, og akseptere at den kommer med sitt sett med ekteskapsproblemer. , Da vil jeg Get Married - Punkt # 3: Dette er det siste punktet, men ikke minst. Du vil være klar for ekteskap, når du kan kjenne det i dypet av ditt hjerte. Ikke fordi du virkelig ønsker det, men fordi du ikke kan synes å ikke ha det, og ingenting kan få deg til endre vedtaket. , Vel, jeg vet at disse punktene er klisjéfylte og høres ut som de bare kom ut av en kvinnes kjærlighet roman, men min kjære, det er sant. Om det er affirmasjoner, eller progresjon, bunnlinjen, ingenting annet enn hjertet kan si at du ønsker å ta disse ekteskapsløfter, mer ærlig. Mer så, vil ditt sinn, mest sannsynlig lure deg, så pass opp!
Jeg håper nå dere, kjære leser, har begynt å ha mer tro på skjebnen din. Du må stole på at dere ikke bare finne kjærligheten, men også får å tilbringe resten av livet med ham. Det beste i livet er funnet når du minst venter den. Så, slappe av og nyte som nå, for snart, kan du gifte (veldig snart, håper jeg!). Mer så, alltid ta livet med en klype salt, har hver mislykket forhold en leksjon i vente for deg, lære den og gå videre. Stopp ha konstant spørsmålet da vil jeg gifte seg i ditt sinn, og går ut, og leve single livet til det fulle.
Det er her jeg logger av! Ta vare!