Scavenger Hunt Riddles

Scavenger Hunt er et morsomt spill, og involverer søke ting. Det er et party spill som kan spilles av alle aldersgrupper. Ikke bare kan du spille de scavenger jakte i ett parti, men også du kan ha scavenger jakte på ulike festlige anledninger som jul, Halloween, påske dag og mange andre anledninger. I sommerferien, i løpet av ettermiddagen, kan barna nyte å spille gatefeier jakten på barna. Det er mange Scavenger Hunt ideer og du kan velge noen av dem, avhengig av årstid du spiller spillet. Ideene for Scavenger Hunt avvike fra aldersgruppe, og plasseringen av spillet. Her er noen av Scavenger Hunt gåter som kan bli innlemmet på din Scavenger Hunt spillet. I stedet for å gi deltakerne Scavenger Hunt listen, kan du gjøre spillet mer interessant ved å holde en oversikt over gåter for Scavenger Hunt, til deltakerne, og deretter be dem finne ut av ting tilsvarende i tildelt tid., La oss diskutere noen av de Scavenger Hunt gåter som brukes under forskjellige anledninger.
Scavenger Hunt Riddles, Følgende er gåter som barna kan bruke i sine scavenger jakten spillet.
Livet mitt kan måles i timer, tjener jeg ved å være fortært. Tynne, am jeg rask, Fat, jeg am treg, er Wind min fiende. - Candle.
Hva er svart når du får det, Red når du bruker den, og hvitt når du er ferdig med det? - Charcoal.
Går, men kan ikke gå, noen ganger synger, men aldri snakker. Mangler armer, har hendene, mangler et hode, men har et ansikt. - Klokke.
Gjennom historien har det vært tusenvis av veldokumenterte tilfeller av hester hoppe over tårnene og landing på geistlige og små menn, tvinger deres fjerning. Hva er jeg? - Chess.
Hva er hvitt når det skittent og mørkt når dens rene? - Blackboard.
Stiff er min ryggraden og kroppen min er blek, men jeg er alltid klar til å fortelle en historie. - Book.
Jeg er så enkel at jeg bare poenget, men jeg lede menneskene over hele verden. - Compass.
Halloween Scavenger Hunt Riddles, Her er en liste over Scavenger Hunt gåter, spesielt for Halloween, ett eve før Allehelgensdag. Scavenger Hunt elementer som finnes er stavet forskjellig og svaret er skrevet i parentes. For å få gåten svar følger ordene skrevet i parentes.
Hva en baby spøkelse tar på Halloween? - En putevar.
Hva du får når du slipper et gresskar? - Squash.
Hva du får når du deler diameteren av en jack-o-lanterne by omkrets sin - Pumpkin Pi (gresskar pai).
Dracula's favoritt pet. - Bloodhound (leketøy Bloodhound)
Du kan fortelle vinduer er redde når de får disse. - Gysninger (Vinduslemmer)
Den slags heks som bor ved stranden. - Sand-heks (Sandwich)
Hva en vampyr blir på en baseball kamp. - A Bat.
Den slags service hekser be om på et hotell. - Broom Service (Broom)
Hva mumier bruke, til å skjule seg selv? - Maskeringstape
Easter Scavenger Hunt Riddles; La oss diskutere noen av de scavenger gåten ideer for påsken dagen. Dette vil lede deg til å ha gatefeier Hunt på påskedag.
Hvorfor var Easter Bunny så oppskaket? - Han hadde ett dårlig hare dag.
Hvordan holde påskeharen hans pelsen ryddig? - En hare børste.
Hva slags bøker har kaniner liker? - Ones ha 'humle rike "avslutninger!
Hvorfor bør ikke du fortelle en påske egg en god spøk? - Det kanskje sprekk opp!
Hvorfor påskeharen har en skinnende nese? - Fordi pulveret puff er på en annen slutt!
Hvordan holde en kanin hans pels leter gode? - Med hare spray!
Jeg er hode og hale, men ingen bein. Jeg er den som tiggeren ber. - Coin.
Romantisk Scavenger Hunt Riddles; Par kan bruke Scavenger Hunt gåter for å spille gatefeier jakten. Du kan planlegge denne gatefeier Hunt på Valentinsdag eller du kan bare spille den for å gi noen gave til partneren din. Det er mange ideer for Scavenger Hunt gåter for par. Du kan opprette en liste over gåter for partneren din, slik at han / hun kan løse dem og endelig få Valentinsdag gave du har tatt.
Dette er noen av Scavenger Hunt gåter som kan hjelpe deg å være vert for en scavenger jakt på en fest eller en festlig anledning. Kos deg!