Hvordan bygge en bil Trailer

En bil trailer kommer til å bruke når du må flytte fra ett sted til et annet, eller når du ønsker å transportere elegante bilen uten å sette noen kjørelengde på den. Det er høyst nyttig å bil kjørere eksempel sport biler ikke er autorisert til å kjøre på gata. Så, er bilen tilhengere ofte brukt for å få biler på banen.
Kjøpe en bilhenger av en forhandler ville bli kostbart. Hvis du føler behov for å ha et av din egen, kan du kutte ned utgiftene ved å bygge en bilhenger selv. De nødvendige materialene er lett tilgjengelig på Skraphandlere og auto deler butikker. Følgende er de grunnleggende funksjonene i en bilhenger med en kort oversikt over hvordan å bygge en bilhenger.
Ramme: Hvis du ønsker å bygge en bil opphaler tilhenger, husk at et ideal man skal være lang nok til å romme biler og små lastebiler. Minste anbefalte lengde og bredde for en bilhenger er 16 fot og 9 fot henholdsvis. En bil trailer er rektangulær i form. Sveise en rektangulær ramme av 4 av 4 tommers stål. Lengden og bredden på hengeren skal 16 fot og 6 fot 6 inches hhv. Opprettholde nøyaktighet i målingene, mens sveising. Cut fem kors barer på 6 fot 6 inches i lengde. Disse skal festes på innsiden av rammen. Weld ett på en avstand på 1 ½ meter unna sentrum, og like ved sentrum av to aksler. Bli med to kryss barer under våren hengeren festepunkter, ett på baksiden av rammen, og sveis den siste korset bar langs lengden, begynte midt poeng på de to korte sidene av rammen.
Rammen er dekket av tunge gauge metallplater. Omtrent, er 104 kvadratmeter metal som kreves for å dekke hele rammen. Men, som dekker hele bilen tilhengeren er ikke nødvendig. Bare feste løpere for dekk ville være nok. For å gjøre dette, trenger du to lange remser lik lengden på bilhenger. Textured metal løpere ville være svært nyttig siden de gir trekkraft til kjøretøy kjører på dem.
Fold Down-Ramp: Det skal ha en fold-ned rampen da dette vil lette lasting og lossing av biler. Et tilstrekkelig lengde er tre til fire meter.
Aksler: En bilhenger kan bygges med enten en eller to aksler. Det er alltid lurt å installere to aksler som de gir større støtte og er bedre støtdempere. Går for mobile aksler ville være enda mer nyttig siden de er i stand til å støtte mye tyngre vekter og gi en behagelig reise. Prøv å finne aksler med fjærer og bremser. Dersom deler tilgjengelig med du ikke at det passer, kan du alltids sveise dem deretter. Aksler er montert under bilhenger. Bilen Traileren er ganske tung, og du kanskje trenger maskiner for å løfte den opp.
Hjul: Hjul må være festet til akslene som de lette tung hale. Det er dekk spesielt laget for bil trailere. Bias ply nylon dekk anses å være den beste. De er tilgjengelige i 14 ½ tommer og 15 tommer. Det er alltid lurt å holde et reservehjul som du kanskje trenger det i noen form for krisesituasjon.
Hook: For å gjøre en krok for bilhenger, kuttet 4 av 4 tommers stål inn i en 82 tommers stykke. Skjær stykket i lengde i to like halvdeler. Sveis hver langs bunnen av frontale deler av langsidene av rammen slik at første halvdel av stykket lengden slutter seg sammen for å danne den øvre to sider av en trekant, og den andre halvdelen berører langsidene av rammen. Sveis tips av fronten halvdelene sammen. Denne fronten delen fungerer som kroken.
Cover Base og Wheel Runner: Både dekke bunnen og hjulet løperen er avgjørende. Et deksel base forenkler haling av last og kjøretøyer. Et hjul runner er nødvendig for å lette jobben med å sjekke og reparere under bilen når den er på bilhenger.
Tilbake Lights: En back lys kit og brems controller er lett tilgjengelig i enhver auto deler butikk. Fest tilbake lysene i området av bilhenger foreskrevet av staten. Koble tilbake lysene til fronten av bilen tilhengeren gjennom ledninger.
Dette er en forenklet beskrivelse av hvordan man bygger en bilhenger. Når det er konstruert, gate lovligheten av kjøretøyet må sikres. Det er alltid anbefalt å teste godt før du prøver å laste en bil på den.