Jenter Slumber Party Games

Jeg hadde planer om å invitere min nære venner for en pyjamasfest, forrige uke. Men mamma sa, Nei jeg var veldig skuffet. For hele forrige uke, holdt jeg tenker på hvorfor min eldre søster er lov å nyte overnattinger og jeg er ikke. Jeg trodde jeg trengte å vokse opp til min søsters alder til å kunne nyte jentenes søvn parter. Men i går, fant jeg at jeg tok feil ... 'coz mamma kunngjorde ha organisert en pyjamasfest for mine venner. Jeg er så begeistret om selve ideen om en sleepover. Jeg har allerede begynt å planlegge litt spennende pyjamasfest spill. Jeg kan ikke vente til helgen! - Anne, en ung tenåring.
Slummer partene er i ferd med å komme sammen noen nære venner for en morsom kveld på byen. De er ca pillow kamper, bygge festninger ut av puter og tepper, se filmer og relishing pizza og godteri. Girls 'søvn partier ofte inkluderer spa netter, makeover aktiviteter og viktigst sladre om ... vel, alt i verden! Stort sett er disse overnattinger kombinert med noen spennende pyjamasfest spill, noe som gjør natten ute, en hyggelig opplevelse. Her er noen av dem. Ta en titt.
Pass It On: Dette spill er en variant av et gammelt spill kalt "passerer pakken". Ha gjestene sitte i en sirkel og deretter sette på litt rolig musikk. Be deltakerne å holde passert kosedyr langs sirkelen, til musikken stopper. Stopp musikken til enhver tilfeldig tidspunkt. Den som holdt kosedyr i øyeblikket musikken stoppet, er defaulter. Kunngjøre en straff for henne. Du kan variere dette spillet ved å bruke en pute som en pakke. Du kan til og med tagge kosedyr eller pute med chits som har straffene skrevet på dem. Spiller dette spillet i mørket, gjør det enda mer spennende. Ja, slå av lyset på rommet og la musikken begynne!
Mimic i Sleep: Vel, trenger dette spillet litt skuespill ferdigheter. Skriv navn på tegneserier eller historie tegn eller kjente skuespillere på chits. Nå velg en chit og kunngjøre navnet på personen eller tegnet skrevet på den. Be dine gjester å late som de sover før du annonsere navnet. Hver av deltakerne har å etterligne tegnet du har annonsert, med øynene lukket. (Husk, de sover eller i det minste late som han sov.) Du kan også spørre en av gjestene til å bedømme deltakernes forestillinger og velge den beste skuespiller - den "etterligne på natten"!
Vi trenger litt lys: Dette spillet spilles i mørket. Du må planlegge litt utfordrende aktiviteter, som er vanskelige å gjennomføre i mørket. Organisere aktiviteter som pouring brus fra en flaske til en annen uten å søle, eller skjære et brød i to like stykker, eller gjette smaken av godteri ved å lukte på den. Vel, kan slike aktiviteter gjøre rommet rotete. Så vær forberedt på å rydde opp før mamma finner ut! Del gjestene inn i lag på 2-3, avhengig av deres totale antall og be hvert av lagene å utføre disse aktivitetene på en fastsatt tid. Husk, har hver aktivitet skal utføres i fullstendig mørke. Lag en regel å la hvert lag å bruke lys bare én gang. Eller score hver aktivitet af si 100, der det laget som bruker lys for noen bestemt aktivitet mister 50 poeng.
Hvem er Hvem: Dette spillet må også spilles i mørket. Så, slå av alle lysene i rommet og tildele en av gjestene, rollen som gjetter hvem som er hvem! Du kan be "guesser 'for å forlate rommet for en stund, inntil resten av deg selv bestemme ditt roller. Bestem hva hver av dere kommer til å si. Spør 'guesser "for å komme inn og starte chanting det du hadde planlagt til. The guesser må gjøre ut, er hvem som sier hva. Hun tjener et poeng for hvert riktig gjette.
Andre Slumber Party Games: Avhengig av antall deltakere, kan du ordne å spille dataspill, kort eller populære brettspill som Nintendo og Xbox 30. Du kan organisere en scavenger jakt i mørke eller leke gjemsel. "Truth or Dare ',' kinesisk Whispers" og "To sannheter og Lie" er noen av de andre interessante sleepover spill. Å se skumle filmer og videoer på Internett kan være spennende pyjamasfest aktiviteter for noen av dere, mens andre kan nyte å se personlige videoer med nære venner, cherishing noen vakre øyeblikk tilbrakte sammen. Legg til et morsomt element til pyjamasfest ved å prøve ut noen sleepover skøyerstreker.
Dette var noen av de interessante ting å gjøre på en pyjamasfest. Bruk kreativiteten din til å komme opp med flere slike spennende sleepover aktiviteter og gjør deg klar for en galla tid. Er ikke du organisere en pyjamasfest i helgen? Jeg er sikker, er du!