Rubber Duck Baderom Decor

...Everyday når jeg lage meg vei til lubben; finner Jeg ett lille fyr hvem's søte, gule, og lubne;. (Gni-a-dub-a-dubby)
Rubber Ducky, du er så fin, og jeg er glad for at du er min; Rubber Ducky jeg er veldig glad i ...; Rubber Ducky Jeg skulle gjerne hatt en hel tjernet. . .; Rubber Ducky jeg er fryktelig glad av deg. - Sung av Jim Henson (Ernie)
Rubber ender har eksistert siden 1800, men de fikk populære berømmelse i 1970, når tegnet Ernie sang Gummi Ducky, i filmen Sesame Street. Som barn, vi bare elsket å ha gummi ender rundt i badet vårt, og det gjør barna våre. For mange av oss, gummi and, alltid referert til som gummi ducky eller gummi Duckie, vekker nostalgi av barndommen vår. My bad, jeg husker, var en morsom og etterlengtede trening, da jeg hadde min gummi ender svømmer i badekaret, mens jeg var bading. Den var gøy å se på en familie med seks flytende gummi ender (alle gule med oransje leppene) drivende over vannet. Når jeg plasket vannet i badekaret, ville de dra med små bølger og ned igjen. Par uker tilbake, mens jeg var rotet i loftet, fant jeg gummi ender tucked pent blant mine gamle leker. Siden da, er de tilbake i livet mitt, dekorere akryl hylle i badet. nærheten badekar mitt. Kom til å tenke på det, utnytte badeand badet dekor tema kan være en veldig hyggelig tur ned memory lane, du kan prøve det også.
Dekorere badeand badet
Tradisjonelt gummi ender er gul i fargen, men mange variasjoner er også tilgjengelige i disse dager. Shopping for gummi ender skal ikke være plagsom, enten det er for dine barn eller deg selv. Du kan få dem til enhver instituttnivå butikken og de er rimelig priset. En enkel måte å slå opp på Internett - du finner mange hardware butikker på nettet som spesialiserer på duck brukerutstyr, og de hjem leverer også. Gummi ducks fås i forskjellige stiler og farger, så du kan mikse og matche for din spesielle gummi anda bad tema. Du kan legge til ett par hylle mellomrom for å vise noen keramikk eller resin gummi ender i samlingen din. Hvis du har en favoritt gummi duck plakat, er dette riktig tid å ramme og henge den på badet veggen. Du kan med kjøpe gummi duck bilder og ramme dem eller buy dem ferdiglagde. Annet tips ville være å legge ett badeand shaped kabinettet med en badeand knotten! Eller en vanlig et med badeand dekorasjon. Skap gir ekstra lagringsplass, så du kan holde en tett til badet kabinett.
Når du skal kjøpe tilbehør, husk å ikke overdrive. Jeg mener ikke kjøpe alle typer gummi duck tilgjengelig i markedet for badet ditt. Planlegg badeand baderomsutstyr du ønsker å legge til, velg et fargevalg du ønsker og matche tilbehøret tilsvarende (ikke føler sjenert av blant annet gule farge på badet.) Du kan accessorize, avhengig enten det er for barn eller voksne. Innredningen kan variere av myk og glade farger som vil være ideelt for små barn å innføre en sofistikert og elegant utseende på din badeand badet. Hvis temaet er ender på en strand eller i en hage, kan du kaster i seashells eller sommerfugler her og der henholdsvis. La oss ta en titt på hvert område på badet individuelt.
Entrance area: A duck bathroom matten kan pryde inngangen på badet ditt. Hvis du er mer eventyrlystne, kan du plassere en bue av flygende ender øverst av badet døren. Du kan selv legge til et badeand dørskilt angivelse Her Daffy Duck bader! eller noe annet du ønsker. I tillegg kan du bruke en badeand mur ornament også, som en lysbryter cover.
Bathroom vegger: Hvis badet allerede flislagt og du planlegger å beholde den slik (flisene bør i god form), kan du bruke duck stensiler og maling dem. Hvis flisene ikke i god form og du fremdeles vil fortsette med dem, kan du handler for gummi duck fliser.Badet Veggene se bra uten fliser også. I slik situasjon, kan du spray male veggene og dekorer dem med ducky veggen kunst. Plasser duck stensiler eller duck stempel vegg dekor tilfeldig over muren, med endene vendt samme retning (du kan gjøre dette på vanlig veggfliser ved å plassere anda design i like lengder). Skisser skisserer første, før du male dem. Du kan med bruke duck dekaler. Les mer om installasjon bad veggfliser.
Bath kabinett: Dette er fokus på badet og et dusjforheng ville være en ideell måte å understreke dette området. Du kan kjøpe en ferdig badeand dusjforheng og henge den med andebryst gardin ringer. Legg til matchende badekar plugger, and mesh svamp, badekar løpebaner, badehåndklær, etc. En nås hylle nær badekaret kan brukes til å vise din favoritt anda eller ungen favoritt pull-string sjømann and. En and såpedispenser på countertop eller vegg såpe sekk ville fullføre av dekoren i dette rommet.
Sink området: Installer blå eller annen farget glass vask som samsvarer med bakgrunnen. Du trenger en sokkel for å holde ducky baderomssett. Istedenfor en lang hylle, kan du plassere to eller tre små hyller, helst med rekkverk, gjør så anda tannbørsten holderen ikke velte når ungen prøver å bruke det. Du kan legge til ei and ring håndkle å henge en anda hånd håndkle. Området mellom anda design forfengelighet speilet og vasken kan være dekorert med dekaler. Alle farger kan synkroniseres slik at innredningen ikke ser høyt og er en fryd for øyet. Du kan legge en matchende duck nylon rug nedenfor. Et skritt krakk ville være en nyttig tilbehør for din ung gutt, så han / hun kan komme vasken. Les mer på badet forfengelighet speil.
Windows: Gardiner med andebryst utskrifter og ett par av gummi ender på vinduskarmen kan matche dette området til resten av badet ditt tema.
Mens du arbeider på temaet, bare se at det ikke blir for monotont og repetitivt. Du kan legge til noen anda kroker til å henge duck badekåpe og duck badeleke bag på en praktisk vegg på badet. Selvfølgelig, ikke glem anda badet tøfler. En and shaped avfallskurv med en and lue til en lokk vil også være nyttig.
Du kan gjøre det selv, eller ta hjelp av interiørarkitekt. Legg til en masse varianter å holde innredning funksjonelle så vel som interessante nok for ungen å nyte hans / hennes bad. Husk, er badeand badet innredning ett fin måte å vise frem quirky side, så gå videre, uavhengig av om det er for dine barn eller deg selv, ha det gøy! Les mer på; Baderom Renovering Ideas; Baderom dekorasjon ideer