Sweet Good Night SMS

Som Cathy satt ved sengen vinduet, stirrer på stjernene og tenke David, og deres vakre dato som hadde bare laget hennes dag. Hans mesmerizing øyne, hans jet sorte håret og måten han talte til henne - hun visste det var kjærlighet. Hun stirret på himmelen og drømte om vakre ting, vakker verden med ham og henne. Det var først da hennes mobiltelefon ringte at hun ble brakt tilbake til virkeligheten. Hun sjekket telefonen hennes, det var ikke en telefonsamtale, det var en tekstmelding. Good Night Sweetheart - det leses. Et budskap så enkelt, men så varmt at hun bare ikke kunne stoppe å smile. Dagen etter hun kunne ikke huske da hun sovnet - men hun våknet med største smilet!
Tekstmeldinger kan ikke betraktes som kul som de en gang var - men for noen romantiske sjeler, disse tekstmeldingene er en flott måte å kommunisere med sine kjærester. En av vanligste vaner av mest tekst-message elskere sender en søt god natt tekstmelding til alle sine venner og kjære før sengetid. Disse søte tekstmeldinger kan sendes til din nære og kjære å la dem vite at de alltid i din sengetid bønner. Her er noen søte godnatt tekstmeldinger som du kan bruke:
Sweet Good Night Tekstmeldinger; Noen ganger nærhet tar pusten fra meg og alle de tingene jeg ønsker å si kan finne noen stemme. Så, i stillhet, kan jeg bare håpe mine øyne vil tale mitt hjerte. ~ Robert Sexton, jeg klatret opp døra og åpnet trappen sa min pyjamas og satt på mine bønner alle fordi du kysset meg god natt ~ Anonym, i drømmer og i kjærlighet er det ingen umuligheter. ~ Janos Arany; Laugh og verden ler med deg, snorking og du sover alene. ~ Anthony Burgess, Til alle, til hver, ett rettferdig godnatt, og behagelig drømmer, og slumbers lys. ~ Sir Walter Scott, hva jeg gjør og hva jeg drømmer er deg, så vinen må smaken av sine egne druer. ~ Elizabeth Barrett Browning, God natt, god natt! Avskjed er slik søt sorg, At jeg skal si god natt til det imorgen ~ William Shakespeare; Så bli med meg, der drømmer blir født, og tid er aldri planlagt. Tenk på glade tingene, og ditt hjerte vil fly på vingene, for alltid, i Never Never Land! ~ Peter Pan, i deg jeg mister meg selv. Uten deg finner jeg meg selv som ønsker å være tapt igjen ~ Anonym, Hvis jeg hadde en blomst for hver gang jeg tenkte på deg, kunne jeg vandre i hagen min for alltid. ~ Alfred Lord Tennyson; Kvelden min har blitt et solfylt morgen på grunn av deg. ~ Ibn Abbad; I tilfelle du er ute etter mer god natt-meldinger kan du også bruke noen kjente sitater, film sitater, inspirerende sitater eller til og med morsomme sitater og ordtak som ville gjøre for interessante god natt-meldinger. På den annen side, hvis du vil prøve å skrive noe på egen hånd - gå videre og hell hjertet ditt ut. Gjør meldingen spesielle ved hjelp av søt og kjærlig kallenavn. Hvis du er ute etter en god natt tekstmelding for en jente, bør du inkludere ting jenter liker å høre. Det er mange romantiske ting å si til kjæresten din eller søte ting å si til kjæresten din gjennom en liten tekstmelding. Hold meldingen enkel og søt, og hvis du skriver det selv, må du skrive det fra hjertet.