Unik bryllupsfeiring Ideer

Unik bryllupsfeiring ideer kan bare gjennomføres hvis du la kreativiteten gå løs og er åpne for eksperimentering og eksentrisitet. Unikt bryllup ideer må omfatte alt. Bare hvis tema er unik, vil du kunne innlemme unik invitasjoner, unik innredning, unike centerpieces og unike dekorasjoner. Alle unikhet skal kombineres for å gi en god effekt, ikke kolliderer med hverandre på enkelte punkter. For det perfekte bryllup resepsjonen idé, kombinere alle delene nedenfor.
Wedding Mottak Theme Ideer
Etter valg av en bred bryllupsfeiring tema, selv om temaet er ganske klisjéaktig, er det lett å innlemme unike tillegg ideer til å lage den generelle saken særegne. The Følgende bryllup temaer er bare en idé, og man kan gå utover dem til å komme opp med noe interessant og enestående.
Fairytale Temaer; The 'Alice in Wonderland "-tema var vellykket utnyttet i den siste kjendis bryllupet til Ashley og Pete Wentz Simpson. Det var perfekt utfylt av innredning, plassering og planlegging. For de som ønsker å få litt mer unik enn det, kan temaer som Rapunzel og Tommelise prøves. Hvis man ønsker å gå for et kapittel fra slike klassikere, kan man prøve teselskap temaet, portretterer Alice's Tea episode, med de røde og hvite Queens. Tea party temaer kan være ferdig med engelsk hagen steder og delikat te sett med sølv filigran. Måltidene kan bestå av agurk og ost smørbrød, og andre finger mat.
Go Green med Nature, Charlie Sheen og Brooke Mueller nylig gikk grønt med deres bryllup tema. Alt, fra tabellen innstillingene til menyene, fra dekorasjoner til kostymer, markerte naturen tema. Man kan innlemme denne unike bryllupsfeiring idé i deres resepsjon, i form av øko-vennlige temaer, jordnær temaer og elementært temaer (jord, ild, vind og vann). Selvfølgelig bør plassering og innredning utfyller temaet. For eksempel, bildet vist ovenfor kan bordet for jorden temaet. Man kan lett avvike på afrikanske temaer, flora og fauna temaer, etc. også.
The Three Worlds; Bruk himmelen, helvete og jord temaer å få onde med fantasifulle planlegging. Beyonce Knowles og Z Jay implementert himmelen tema til gode perfeksjon, komplett med hvit kjole kodar og orkidé arrangementer. Dersom himmelen er for søt for deg, prøv 'varm og krydret' helvete tema. Ikke viker unna de haler og horn, tross alt, hva er helvete uten hele fungerer. Gi plassering og innredning en fresende, varme, røde ser. Blood røde roser kan også brukes til god effekt.
Destinasjon paradis; Bring i Hawaii eller Mauritius, inni mottak spillested. Utseendet må være eksotisk, men før bringe på eksotisk danserne, spare en tanke til distrahert brudgommen. Bring på alle lyse, ville blomster og høyt farger for innredning og opprettholde en apt kleskode. Prøv kokos skall centerpieces, foret med strandskjell og orkideer. Flytende lys i vannfylte skåler kan krydre anledningen når arrangementet er planlagt sent på kvelden eller natten. The dørvokterne kan bli bedt om å hilse på alle med en "Aloha" for å gi prikken over den store anledningen.
Riksantikvaren, Prøv den irske, spansk eller italiensk kultur. De sikkert legge til moro på mottaket din. For eksempel, samtidig som mål for toskanske livsstil, få dempet gult lys for å skape den perfekte stemningen. Det levende band kan spille 'Italiano' musikk og innredningen bør generelt være sentrert rundt daisies og andre friske blomster. Hva er italiensk uten en pizza. Mini pizza kan være perfekt fingermat for anledningen. Prøv for en brosteinsbelagt sted å få følelsen av stedet høyre.
Få Personal, Hvis du har en stor familie, få personlig på bryllupsfeiring tema. Dekorere lokalet med bilder av tidligere familiens bryllup. Prøv ulike effekter liker svarte og hvite, sepia og fargelagt veksling. Få personlig med bordet innstillinger og andre dekorasjoner også. Prøv noe du liker, kan du ha skjellene, mini lanterner, hjemmelaget potpourri, lys, osv. Få innovative med gullfisk boller, potteplanter, kongler og eikenøtter. Det er ingen øvre grense på fantasien din, og det er din kreativitet som får dette temaet inn i 'unike bryllupsfeiring ideer' liste.
Sesongmessige Mood Swings; Vinter bryllup? Bring på is skulpturer og lys pels gobeliner. Sommer bryllup, ikke sant? Vel kan du ha utallige ideer spille rundt med flora. Vær kreativ med strå og silke. Menyen kan bestå av sesongens frukt oppskrifter og innredningen kan være friske, lyse, solfylte og luftig. Man kan også ta sesongarbeid festivalen temaer, som Valentines og jul. Innredningen og planlegging vil variere med tema hendelsen i spørsmålet.
Parametere å vurdere for Unique Wedding Mottak Ideer; Sted: Plassering av hendelsen vil variere med resepsjonen temaet. Noen unike bryllupsfeiring steder er strender, kornåkre, låver, rancher, sportsarenaer, osv. Din timer Beliggenheten kan også være et historisk sted, et stort herskapshus, et land klubb eller park, eller bare en tradisjonell kirke også. ; MusicMusic Gir smak til stemningen. Den første dansen bør ha gode tekster. Man kan inkludere en far datter dans og en middag jazz stykke å beholde det unike anledningen. Et band eller DJ kan krydre ting på arrangementet. ; Presentasjon: Presentasjon i form for floral ordninger og centerpieces, vil variere etter tema. Så vil tabellen planlegging og sitteplasser arrangement. Resepsjonen inviterer og kleskoden vil legge en essens til hendelsen i spørsmålet. Man kan holde en gjestebok også, for å holde tritt med nyheten av anledningen. ; Lights: Man kan ta i bruk teknologi som farget lys sjablong belysning og LED-lys til å lyse opp i resepsjonen. Spot lamper kan brukes til å markere ting som kake, osv. lys og flytende lys kan gjøre arrangementet ser magisk og eteriske. ; Mat: Gourmet fingermat er rimeligere enn full måltider, og fortsatt klarer å holde arrangementet formell og classy. Deli skuffene kan tilby god variasjon. Resepsjonen Temaet skal være bakgrunnen for valget av meny. ; Dekorasjoner: Nyskapende dekorasjoner legge til arrangementets egenart. Man kan bruke velskapt ballonger, formet som hjerter, stjerner eller svaner å dekorere buene, da disse er også lett på budsjettet. Skape den rette stemningen og scene å markere resepsjonen temaet, kan bli oppnås med hjelp av den rette typen dekorasjon. Ikke glem blomstene, de er en nødvendighet. , Bryllup er en mulighet for bruden og brudgommen kan omgås og takke de som har kommet og sett deres ekteskap. Det er organisert brukes for å vise takknemlighet overfor alle som har deltatt i glede og feiring av den lykkelige paret. Takknemlighet trenger ikke være vanlige. Husk det og husker den unike bryllupsfeiring ideer presentert ovenfor når du organiserer din unike bryllupsfeiring. Husk meg i din suksess.