Pick Up Lines for menn

Problemet med dating for menn er at kvinner ikke bare trenger en mann som de kan engasjere seg i en god samtale, men de vil også mannen for å starte det. Nå er spørsmålet som vederfares ett menneske er at hvordan i all verden gjør du starter en samtale med en person av motsatt kjønn som du knapt kjenner? Du kan gå til ei dame med god samtale tema i repertoaret hans, men hvor starter han?
Det er her henter linjer for menn kommer inn Det er alle slags pick up lines: søt, morsom, frekk, intelligent og krasse. Dateringen tips for menn avsløre for første hell identifisere (ved observasjon) hvordan kvinnen er, og deretter bruke en egnet plukke opp linjen. Selvfølgelig, identifisere den typen en kvinne er svært vanskelig, og hvis du verdsette er feil, kan hele planen slå tilbake. Så det er bedre å holde seg på tryggere siden og bruk lett morsom og intelligent plukke opp linjer. Så her er noen av virkelig søte plukke opp linjer for menn.
Funny Pick Up Lines for menn
Du gjør meg smelter som varm sjokolade på en sundae. , Kan jeg ta et bilde av deg, så jeg kan vise Santa akkurat hva jeg ønsker for julen. ; Baby du er som en student, og jeg er som en matte bok, løser du alle mine problemer. ; Hadde vi går på forskjellige skoler sammen? , Hvis Jeg fikk en nikkel for alle jeg har møtt som er like vakre som deg, jeg har fem cent. ; Du er så søt, du kommer til å sette Hershey's ute av business! , Kan jeg også få en falsk nummer? ; Vet du hvorfor himmelen er så grått? All den blå er i dine øyne. , Jeg tror føler jeg som Richard Gere - Jeg står ved siden av deg, Pretty Woman. ; Du er som en ordliste - du legge mening til livet mitt! , Du er så vakker at du gir solen en grunn til å skinne. ; Hvordan var himmelen når du forlot den? : Hei, ikke jeg kjenner deg? Ja, du er den jenta med den vakre smilet. ; Var faren din konge for en dag? Han må ha vært å lage en prinsesse som deg. , Du vet, kan du bli bedt om å forlate snart. Du gjør de andre kvinnene ser virkelig ille. ; Hvis Gud gjorde alt bedre enn du han vil holde det for seg. ; Hvis du stod foran et speil og holdt opp 11 roser, får du 12 av de vakreste ting i verden. ; Presenter person med en enkelt rose og si: Jeg ville bare vise denne økte hvor utrolig vakker du er. ; Har noen fortalt deg at du har skandinaviske hender? (Uh, nei.) Nei, selvfølgelig ikke, som ville være en utrolig dum ting å si, ville det ikke? ; Din skjønnhet gjør morgensol ser ut som kjedelig glimt av månen. ; Når Gud skapte deg, var han vise frem. ; Hvis jeg var en stop lys, ville jeg slå rødt hver gang du gikk forbi, bare så jeg kunne stirre på deg litt lengre. , Har du en tvillingsøster? Nei. Da er du må være den vakreste jenta i hele verden! ; Du er så vakker som du gjorde meg glemme min pickup line! ; Så disse ble noen morsomme plukke opp linjer for menn. God plukke opp linjene alltid tjene som gode samtale startere. Så når ballen er bølgende, kan samtalen begynne!